Informació per a centres de secundària

Nou model d'accés a la universitat

Per accedir al primer curs d’un estudi universitari de grau cal fer la preinscripció universitària. És un sistema coordinat de distribució dels estudiants que garanteix la igualtat de condicions en el procés d’ingrés. La preinscripció es fa al portal Accesnet Enllaç extern durant el mes de juny.

El nou model d'accés a la universitat, que diferencia entre la nota d’accés i la nota d’admissió, està regulat pel Reial decret 1892/2008 i la normativa que el desplega Enllaç a un altre portal UdG.

Per a més informació i exemples consulteu els apartats de Selectivitat Enllaç a un altre portal UdG (estudiants provinents de batxillerat amb PAU), Formació professional Enllaç a un altre portal UdG (estudiants provinents de cicles formatius de grau superior) i Preinscripció Enllaç a un altre portal UdG, dins les pàgines d'informació d'Accés a la universitat Enllaç a un altre portal UdG.

Inscripció per participar en els tribunals de les PAU 2015
L'Oficina d'Accés a la Universitat inicia el dia 9 de desembre fins al dia 13 de gener de 2015 el termini d'inscripció per la participació del professorat en els tribunals de les PAU de la convocatòria 2015. Les proves són el 9 (dm), el 10 (dc) i 11 (dj) de juny i el 2 (dc), 3 (dj) i 4 (dv) de setembre.
09/12/2014
Universitat