Investiga > Compra Pública d'Innovació: Developing digital roads and improving air quality

Investiga

Compra Pública d'Innovació: Developing digital roads and improving air quality

Dins del programa britànic de Compra Pública Innovadora Highways England vol integrar noves tecnologies per millorar la manera en què les carreteres del Regne Unit són dissenyades, gestionades i utilitzades, i que encara no s’hagi demostrat a la xarxa estratègica de carreteres d’Anglaterra.

Highways England is investing up to £12 million in this competition to develop innovative ideas and solutions. These must change the way UK roads are designed, managed and used and must not have already been demonstratedon the strategic road network in England.

This competition covers 6 themes:

1. Design, construction and maintenance

2. Connectedand autonomous vehicles (CAVs)

3. Customer mobility

4. Energy and environment

5. Operations

6. Airquality

This competition is for innovations which would be imminently ready for on-road testing and deployment following proven safety assurance confirmation(midto high TRL).

Tender:

• Phase 1
    • Projects can range in size up to a maximum cost of £1,000,000 and should last up to 12 months. Total funding available of £12,000,000 for multiple projects.

Apply here to register until 01th May 2019 at 12pm and the proposal must be sentbefore 08th May 2019 at 12pm. Read the guidance.

Events:

• 11 February 2019: Competition opens
  • 14 February 2019: Online briefing event
  • 01 May 2019: Registration closes at 12pm
  • 08 May 2019: Competition closes at 12pm
  • 21 June 2019: Applicants notified of decision
  • 05 July 2019: Feed back provided
  • 02 August 2019: Phase1 contracts awarded

Contact: 0300 321 4357, support@innovateuk.ukri.org

Contact ACCIÓ: Júlia Strubell, +44 (0) 207 583 4000, jstrubell@catalonia.com

Per al vostre coneixement, la compra pública d’innovació (CPI) és una actuació administrativa de foment de la innovació, orientada a potenciar el desenvolupament de solucions innovadores des de la demanda, mitjançant l’instrument de la compra pública.

Periòdicament es publica i actualitza aquelles licitacions possibles de compra, dels quals hi poden participar tant petites i mitjanes empreses com organismes públics. Si voleu informació més detellada podeu visitar l’enllaç d’ACCIÓ.

El contacte d'ACCIÓ: Diana Lloayza, 00 39 02 29 00 46 41, dloayza@catalonia.com

Contacte projecte: Fabio Tomassi, +39 040 375 5268, fabio.tomasi@areasciencepark.it

Finalment si  us interessa alguna oferta o teniu qualsevol consulta podeu contactar amb la Unitat de Valorització. (valoritzacio@udg.edu)