INNOGET: Compañía del sector químico busca tecnologías de electrólisis de agua
Ir al contenido (clic en "Intro")
UdG Hombre UdG Hombre
Identificación

Investiga

INNOGET: Companyia del sector químic busca tecnologies d'electròlisi d'aigua

Empresa Europea busca tecnologies d'electròlisi d’aigua amb temps de resposta baix i capacitat de càrrega elevada. Es busca una tecnologia que combini els electrolitzadors amb membrana d’intercanvi de protons (PEM) amb l’electrolitzador alcalí (AEL).

Empresa Europea busca tecnologies d’electròlisi d’aigua amb temps de resposta baix i capacitat de càrrega elevada. Es busca una tecnologia que combini els electrolitzadors amb membrana d’intercanvi de protons (PEM) amb l’electrolitzador alcalí (AEL). Els costos del sistema han de ser notablement inferiors a les tecnologies actuals, fetes amb materials de construcció i catalitzadors d’elèctrodes barats.

Més informació: Enllaç

Data límit: 01/02/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu