Investiga > XVa Edició Premi Ramon Margalef d’Ecologia

Investiga

XVa Edició Premi Ramon Margalef d’Ecologia

Convocatòria 2019 per a candidatures de persones físiques, persones jurídiques i/o col·lectius de tot el món en tasques rellevants en el camp de les ciències ecològiques. (Entrega documentació fins 30/04/2019).

Objectiu del premi:

Reconèixer una trajectòria científica o un descobriment en el camp de les ciències ecològiques que hagi contribuït al progrés significatiu del coneixement o pensament científic, o al desenvolupament d’instruments teòrics per a la bona gestió dels recursos naturals, del territori o del mar.

Presentació de candidatures:

Les presentarà la UdG d’entre les propostes rebudes dels grups de recerca i/o dels investigadors/es interessats/es individuals.

Ens heu de fer arribar la següent documentació a recercaoitt@udg.edu:

• CV (es recomana en anglès)
      • Carta argumentant els motius pels quals es proposa aquesta candidatura (es recomana en anglès i amb una extensió de dues pàgines).

Data límit de rebuda de la documentació a l’OITT:

• Dimarts, 30 d’abril de 2019

Dotació:

• Premi de 80.000,00€ (vuitanta mil euros)
      • i una peça única i simbòlica en memòria de Ramon Margalef.

Consulteu les bases a Resolució PRE/662/2019

Persona de contacte OITT:

Desyreé López Ferrer

recercaoitt@udg.edu