Ajuts MERCAT per a joves empreses innovadores

El programa "Indústria del Coneixement", impulsat des de la Generalitat de Catalunya, i alineat amb l'Estratègia de recerca i innovació per a l'especialització intel·ligent (RIS3CAT), convoca els d'ajuts MERCAT en forma de garantia de préstecs participatius per a empreses joves i innovadores sorgides de la recerca.

El programa "Indústria del Coneixement", impulsat des de la Secretaria d'Universitats i Recerca (SUR) de la Generalitat, forma part de l'Estratègia de recerca i innovació per a l'especialització intel·ligent de
Catalunya (RIS3CAT). Aquest programa té com a objectiu promocionar la creació de noves empreses tecnològicament innovadores que introdueixin al mercat nous productes o processos.

L'actuació MERCAT del programa Indústria del Coneixement compta amb 2 instruments:

• Ajuts en forma de préstecs participatius
  • Ajuts en forma d'avals com a garantia del 80% del préstec participatius atorgat per Instruments Financers per a Empreses Innovadores (IFEM) de l'Institut Català de Finances (ICF). La concessió de l'ajut en forma de garantia queda condicionada a l'aprovació del préstec per part d'IFEM.

Beneficiaris: Empreses catalanes sorgides de la recerca que duen a terme les universitats catalanes i els centres de recerca CERCA.

Termini: 27 de desembre de 2019 (inclòs)

Més informació i sol·licituds: Aquí