Garantia Juvenil (G)Innova

Sis joves emprenedors del programa (G)Innova participen al BizBarcelona

Del grup d'assistents, una representació de tres joves van participar al "5è Concurs de Pitch de projectes universitaris" i Àlex Izquierdo amb el projecte Opositatus.com va rebre una menció especial.

El dimecres 13 de juny un grup de joves emprenedors del programa (G)Innova van participar al BizBarcelona, la Fira que serveix d'inspiració per emprendre o fer créixer el teu negoci: innovació, networking, assessorament, formació... en la més amplia oferta expositiva, de continguts i activitats enfocats a persones emprenedores, start-ups, pimes i autònoms.

Del programa de Garantia Juvenil (G)Innova s'hi van desplaçar un total de sis joves emprenedors, dels quals tres van participar al "5è Concurs de Pitch de projectes universitaris": Eduard Urtós amb el projecte Imperio, Laura Soto amb Venom Clouds i el Àlex Izquierdo amb el projecte Opositatus.com, que va rebre una menció en el concurs.

BizBarcelona