Orientació professional

IV Workshop en Emprenedoria per a Investigadors en Formació

Aprèn sobre innovació, finances, comunicació, els nous entorns competitius, adaptació al canvi, digitalització, creativitat, lideratge i treball en equip.

Objectius del workshop

• Conèixer noves metodologies i tècniques d’aplicació en l’àmbit investigador, docent i professional, posant el focus en el treball en equip i la integració multidisciplinar.
  • Fomentar la transferència dels resultats, així com la creació d’Spin Off i Startups.
  • Tenir més oportunitats de sortides professionals.

(30h de formació)

• Entorn socioeconòmic actual.
  • Pensament creatiu.
  • Innovació i disseny del model de negoci.
  • Fonts de finançament.
  • Casos pràctics d’altres Startups i Spin Offs amb models de negoci basats en resultats d’investigacions.
  • Lideratge i gestió d’equips.
  • Presentacions eficaces.

Del 9 al 13 de setembre de 2019

Seu

Espacios UIMP/CISE
Av. de los Castros, 42, 39005 Santander (Cantabria)

Places

Perfil dels assistents

Investigadors en formació amb ganes de potenciar la seva creativitat i amb inquietud per emprendre o aprendre a emprendre.

Inscripció fins el 16 d’agost

Més informació (PDF)