Orientació professional

Ajuts de fins a 9.900€ per a persones emprenedores i treballadors autònoms

Ajut econòmic destinat a joves inscrits al programa de Garantia Juvenil que s’hagin donat d'alta de manera ininterrompuda al règim de la Seguretat Social dels treballadors autònoms o mutualitat del col·legi professional des de l' 01/10/2018 fins la data límit de sol·licitud: 01/10/2019

A qui va dirigit

Als joves que abans de donar-se d'alta com a treballadors autònoms estiguin inscrits al Programa de Garantia Juvenil, i que tinguin entre 18 i 29 anys, ambdós inclosos. Es tracta d'un ajut econòmic per  facilitar la inserció laboral dels joves menors de 30 anys acollits al Programa de Garantia Juvenil, mitjançant l'autoocupació.

L'alta com a treballador autònom ha de ser dins de l'àmbit temporal que va de l'1 d'octubre de 2018 fins a l'1 d'octubre de 2019.

Qui pot sol·licitar aquest ajut

Els joves, prèviament inscrits al programa de Garantia Juvenil, que es donin d'alta com a treballadors autònoms des de l'1 d'octubre de 2018 fins a la data màxima de presentació de sol·licituds de subvenció: 01/10/2019.

Import de la subvenció

La quantia màxima d'aquesta subvenció és de 9.900,00 euros per la permanència durant 12 mesos ininterromputs d'alta al règim especial de la Seguretat Social dels treballadors autònoms (RETA), règim especial que correspongui o mutualitat del col·legi professional corresponent.

Termini per sol·licitar la subvenció

Del 23 de juliol a l’1 d’octubre de 2019

Apunta’t al Programa de Garantia Juvenil

Més informació de la convocatòria