Borsa de Treball

Oberta la convocatòria de 5.005 places d'Educació

Les sol·licituds s'han de presentar del 16 de gener al 4 de febrer de 2019

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) ha fet pública la convocatòria de concurs oposició de 5.005 places per a l’ingrés als cossos docents per aquest 2019.

Les places corresponen a les especialitats del cos de mestres, el cos de professors d’ensenyament secundari i el cos de professors tècnics de formació professional.

• Presentació de sol·licituds: del 16 de gener al 4 de febrer de 2019.
  • Llista provisional d’admesos i exclosos: finals de febrer.
  • Llista definitiva d’admesos i exclosos: segona quinzena de maig.
  • Procediment selectiu: començarà a mitjans de juny i acabarà abans del 31 d’octubre.

Els aspirants seleccionats obtindran destinació provisional com a funcionaris en pràctiques a l’inici del curs 2020-2021.

La convocatòria serà d’accés lliure, per als aspirants que no són funcionaris de carrera de cap cos docent.

Cos de mestres
Hauran de disposar del títol de Mestre, de la diplomatura de Professor d'Educació General Bàsica o Mestre d'Ensenyament Primari, o del títol de grau corresponent.

Cos de secundària
Hauran de disposar del títol de doctorat, llicenciatura, enginyeria o arquitectura, o el títol de grau corresponent o altres títols equivalents a l'efecte de la docència, i la formació pedagògica i didàctica.

Cos de professors tècnics d'FP
Hauran d’acreditar el títol de diplomatura universitària, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, o el títol de grau corresponent o altres títols equivalents a l'efecte de la docència, i també la formació pedagògica i didàctica.