La UdG participarà al Lluèrnia amb un mar de LEDs creat per docents i alumnes de la Politècnica

"Mar de LEDs" il·luminarà el carrer Baix de la Maduixa en el marc del festival del foc i de la llum que tindrà lloc aquest cap de setmana a Olot

La Univeristat de Girona (UdG) participarà a Lluèrnia, festival del foc i de la llum amb el muntatge 'Mar de LEDs', creat per docents del departament d'Enginyeria Elèctrica, Electrònica i Automàtica (EEEiA) i alumnes de l'Escola Politècncia Superior.

Aquest dissabte, 9 de novembre, al capvespre, el 'Mar de LEDs' il·luminarà i inundarà d'espurnes de llum el carrer Baix de la Maduixa. 'Mar de LEDs' és un espai immersiu que permet submergir-te sota la llum, per descobrir colors i reflexos, acompanyat de la remor de les onades. Cada cert temps s’abandona la tranquil·litat de les onades per convertir–se en un esclat de feixos i punts lluminosos que transporten l'espectador més enllà.

A nivell tècnic, "Mar de LEDs" és una instal·lació que permet els alumnes practicar amb els diferents protocols d’il·luminació per comprovar-ne el funcionament i la interrelació.