Universitat de Girona

Lliurament dels Premis Talent 2017 a la Politècnica

El Patronat de la Politècnica de la UdG i la Fundació Bancària “la Caixa” lliuren onze premis als estudiants amb millor nota d’accés als estudis superiors.

El president del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, Jaume Juher; el director territorial de CaixaBank a Catalunya, Jaume Masana i el director de la Politècnica de la Universitat de Girona, Quim Salvi, han lliurat els premis Talent Obra Social “la Caixa”- Patronat Politècnica 2017 dins el marc de l’acte d’inauguració de curs de la Politècnica de la Universitat de Girona.

L’acte ha comptat amb la presència del vicerector de la UdG Ramon Moreno i la presidenta del Consell Social, Rosa Núria Aleixandre, així com professorat i estudiants de la Politècnica.

Els Premis Talent Obra Social “la Caixa”-Patronat Politècnica neixen de la voluntat de col·laboració d’ambdues entitats per tal d’atraure talent a la Politècnica de la Universitat de Girona. Els Premis Talent volen reconèixer i premiar als futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic durant els estudis de secundària i en la prova d’accés a la Universitat, per fomentar que el talent no marxi del territori.

Aquests premis pretenen ser una de les accions principals d’un nou eix de treball que el Patronat Politècnica desenvoluparà en els propers anys amb el suport de la Diputació de Girona, com és l’atracció d’estudiants cap als estudis tècnics impartits dins la Politècnica.