UNIRUN, arriba la cursa de les universitats catalanes

La UdG i onze universitats catalanes més organitzen la UNIRUN, que tindrà lloc el 3 de març a les ciutats de Barcelona i Sant Adrià de Besòs

Les ciutats de Barcelona i Sant Adrià de Besòs acolliran el proper 3 de març la cinquena edició de la UNIRUN, La Cursa de les Universitats. La prova està promoguda per les 12 Universitats catalanes de la mà de l’ECU (Esport Català Universitari), amb el suport de la Secretaria General de l’Esport, l’Ajuntament de Barcelona i l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs, el patrocini d’adidas i organitzada per Gaudium Sports.

La UNIRUN col·labora enguany amb el Programa de suport de la Universitat de Barcelona a persones refugiades i provinents de zones en conflicte. El programa es basa en el desenvolupament de la perspectiva de drets humans i el coordina la Fundació Solidaritat UB, l’organització de cooperació i solidaritat de la Universitat de Barcelona. El padrí de la cinquena UNIRUN és Zaki Jan Rezaee, estudiant del Programa i que cursa un Grau d’Economia Internacional a la Facultat d’Economia de la UB.