Investiga

EEN: Empresa holandesa busca determinar amb precisió la bretxa d'habilitats

L’empresa holandesa de formació i educació està buscant un instrument i tecnologia basats en TI per mesurar els coneixements, habilitats i trets de personalitat actuals, tenint en compte les circumstàncies futures específiques de l’organització on treballen aquells empleats.

Una empresa holandeses desenvolupa solucions per a problemes complexos en l'educació i el mercat de treball. L’empresa té anys d’experiència en desenvolupament de visió, assessorament, gestió de projectes, formació i coaching, desenvolupament d’instruments, anàlisi de dades i investigació relacionats amb l’aprenentatge i l’educació. La missió d’aquesta empresa és millorar els processos d’aprenentatge i garantir que totes les persones tinguin l’oportunitat de desenvolupar-se ara mateix i en el futur.
L’empresa té molts coneixements i experiència en processos d’aprenentatge: com aprenen les persones, quins coneixements i habilitats es necessiten per a determinades professions i com la reconeixes i la qualifiques per obtenir un diploma.

Actualment, l’empresa treballa principalment en el sector de l’educació i vol ampliar el seu mercat al món empresarial. A partir d’entrevistes amb empreses, l’ocupació a llarg termini dels empleats i l’aprenentatge al llarg de la vida són una preocupació important per a les empreses.

Per estimular l'ocupabilitat a llarg termini en aquest segment empresarial, la companyia ha de mesurar la diferència entre i el coneixement, els trets de personalitat i les habilitats que actualment tenen els empleats i els coneixements i habilitats que seran necessaris en el futur. D’això se’n diu: bretxa d’habilitats.

Per tant, l'empresa busca una solució pràctica i concreta per mesurar la bretxa de competències tal com es defineix anteriorment. En principi, aquesta solució es busca en el camp d'una aplicació informàtica, software o algorismes en combinació de qüestionaris validats científicament i dades addicionals.

Actualment, l’empresa no té coneixements suficients sobre com afecten aquests paràmetres en aquest segment empresarial i com es poden traduir en els futurs coneixements i habilitats dels empleats. És per aquesta raó que l’aplicació informàtica prevista hauria de dissenyar-se de forma intel·ligent i autoaprendre per tal d’incloure aquestes variables.

L’empresa està buscant socis per col·laborar i desenvolupar un instrument basat en les TI per mesurar els coneixements actuals i requerits, els trets de personalitat i la falta de competències, tenint en compte les circumstàncies futures específiques de l’organització on treballen aquells empleats.

Més informació: Enllaç.

Data límit: 07/07/2020

Suport en la gestió: Unitat de Valorització i Transferència de l'OITT - valoritzacio@udg.edu