Investiga

UE: Participa en la consulta sobre capacitats de transformació del medi urbà

La JPI Urban Europe busca idees per la propera convocatòria ERA-NET Urban Transformation Capacitites que es preveu obrir el gener del 2021. Termini 23/11/2020

La futura ERA-NET Urban Transformation Capacities (ENUTC) és una xarxa formada per 16 agències nacionals de finançament a la RI de 14 països europeus (membres de la Iniciativa de Programació Conjunta Urban Europe) que disposa d'un pressupost total de 18M€.

Espanya hi participa mitjançant la Agencia Estatal de la Investigación (AEI).

Actualment, el procés es troba a la fase final de preparació de la primera convocatòria, prevista pel mes de gener del 2021, i es busquen idees per acabar de perfilar la descripció dels temes, concretament:

• Topic 1: Urban Circular economies
  • Topic 2: Community-based development and urban innovation ecosystems
  • Topic 3: Robust and resilient urban infrastructure and built environment

El termini per poder participar a la consulta acaba el 23 de novembre de 2020.

Es recomana llegir prèviament  l’esborrany de la convocatòria.

El dia 26 de novembre hi haurà un taller on es discutiran els temes de la convocatòria.

Més informació: aqui