Investiga

Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020

El Ministeri d'Economia i Competitivitat ha publicat l'"Estrategia Española de Ciencia y Tecnología y de Innovación 2013-2020" realitzada conjuntament amb el Consejo de Política Científica, Tecnológica, y de Innovación, que és el marc estratègic de referència en matèria de recerca i innovació.

El Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020 és, conjuntament amb la el pla del període 2013-2016 estatal, l'instrument clau de l'administració General de l'Estat, pel desenvolupament i consecució dels objectius de l'estratègia espanyola de recerca, i l'estratègia de Europa 2020 i només inclou les ajudes estatals a la I+D+i.

Finalment, les propostes rebudes durant la consulta pública celebrada durant el mes de juliol de 2017, s'han incorporat en el Pla Estatal.

El Pla Estatal 2017-2020, de la mateixa manera que el corresponent al període 2013-2016, està integrat per quatre PROGRAMES ESTATALS que corresponen als objectius generals establerts en l'"ESTRATEGIA ESPAÑOLA DE CIENCIA Y TECNOLOGÍA Y DE INNOVACIÓN 2013-2020", segons:

1) "PROGRAMA ESTATAL DE PROMOCIÓN DEL TALENTO Y SU EMPLEABILIDAD".
2) "PROGRAMA ESTATAL DE GENERACIÓN DE CONOCIMIENTO Y FORTALECIMIENTO DEL SISTEMA ESPAÑOL DE I+D+I".
3) "PROGRAMA ESTATAL DE LIDERAZGO EMPRESARIAL EN I+D+I".
4) "PROGRAMA ESTATAL DE I+D+I ORIENTADA A LOS RETOS DE LA SOCIEDAD".

Formen part del Pla Estatal "ACCIÓN ESTRATÉGICA EN SALUD" i l'"ACCIÓN ESTRATÉGICA EN ECONOMÍA Y SOCIEDAD DIGITAL", a les que s'incorpora com a novetat l'"ACCIÓN ESTRATÉGICA INDUSTRIA CONECTADA 4.0".

Informació detallada al següent enllaç:  Pla Estatal I+D

Més informació: