Investiga

Lloc:
Organitzador
CDTI

L'Aliança Espanyola en grafè, degut a la seva recent creació i amb la finalitat de donar a conèixer els seus objectius en el context de la indústria nacional del grafè i obrir-la a noves adhesions, es celebrarà un acte de presentació el proper 14 de setembre, a les 10:00 h, al Saló d'Actes del Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI) situat a Madrid, el carrer Cid abril.

L'Aliança Espanyola en grafè és una Associació d'àmbit nacional constituïda per persones o entitats amb interès en el grafè, que sorgeix de la necessitat d'elaborar un Codi de Bones Pràctiques que suposi un estàndard i per tant un Segell de Qualitat per a la comercialització dels productes grafénicos.

L'objectiu de l'Aliança Espanyola en grafè consisteix a contribuir al foment de la investigació, el desenvolupament i la innovació en el sector del grafè i, per tant, al foment del desenvolupament econòmic, social i tecnològic. Per això, busca comprometre a tots els actors que operen en el sector dels materials grafénicos, per consolidar la imatge i posició d'aquesta indústria a nivell nacional i internacional.

En la presentació es comptarà amb l'assistència de la Secretària d'Estat d'Investigació, Desenvolupament i Innovació; el director de Promoció i Cooperació del CDTI; el president de l'Aliança Espanyola en grafè; el representant d'Airbus i la representant de la xarxa d'excel·lència GRAPHENET.