Investiga

ACCIÓ i EEN
Inscripcions
Web:

El congrés Brokerage Event Smart City 2017, organitzat per ACCIÓ amb el suport de la xarxa Enterprise Europe Network, es realitzarà del 14 al 16 de novembre a la Fira de Barcelona.

Aquest esdeveniment es focalitzarà en les ciutats intel·ligents, on es reuniràn més de 400 agents clau i innovadors per tal de compartir coneixement, debatre els reptes de les nostres ciutats i inspirar a tothom a fer un desenvolupament de ciutats més intel·ligent i més sostenible.

Les empreses participants en aquest Brokerage Event tindran l’oportunitat de fer reunions individuals de 30 minuts pre-acordades amb organitzacions d'arreu del món per presentar els seusproductes, serveis o tecnologies.

Com participar-hi:

• Fins al 30 d’octubre: Registra't a la plataforma de l’esdeveniment i crea un o més perfils de cooperació que descrigui la teva oferta o demanda. Aquest serà publicat en el catàleg online del Brokerage Event.
  • Del 4 de setembre al 6 de novembre: Escull els perfils de col·laboració empresarial més interessants i sol·licita’ls una reunió. Si et conviden a una reunió pots acceptar-la o rebutjar-la a través de la plataforma.
  • Del 14 al 16 de novembre: Les reunions bilaterals es celebren dins les franges horàries escollides pels participants, a l'estand del Brokerage Event.

Per més informació sobre el congrés podeu consultar la web de Fira i/o contactar a valoritzacio@udg.edu.