Investiga

Lloc:
Organitzador
Web:

El Congrés Innovatia 8.3, organitzat des de la Universidad de Santiago de Compostela i el Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades, és el lloc de trobada de les universitats espanyoles implicades en la transferència del coneixement i la tecnologia des de la recerca a la societat a través de la creació d'empreses de base tecnològica.

Serà un event gratuit, que es realitzarà a Madrid el 26 de septembre del 2017, i es presentarà diferents eines que facilitaràn la transferència de la ciencia a la societat.

Per qualsevol consulta podeu contactar a valoritzacio@udg.edu