Investiga

Programa d'assessorament empresarial MAP-EADA

El Market Assessment Program (MAP), és un programa gratuït d'assessorament i suport a la innovació que te com a objectiu dur al mercat projectes d'investigació destinats a la creació de noves empreses de base tecnològica (EBT).

L'escola de negocis EADA, juntament amb l'agència catalana per la internacionalització i competitivitat de l'empresa (ACCIÓ), organitzen el Market Assessment Program (MAP), un programa gratuït d'assessorament i suport a la innovació adreçat a investigadors i investigadores que tinguin com a objectiu crear una Empresa de Base Tecnològica (EBT) o que estiguin en les primeres fases de creació,  per tal de transferir al mercat els resultats fruit de la seva investigació.

L'output resultant del programa consisteix a obtenir i/o millorar el Pla d'empresa de l'equip participant, a fi i efecte de presentar-lo davant potencials inversors interessats que decideixin aportar els recursos que aquells necessiten per començar la seva etapa de creixement i desenvolupament, amb el suport del Centre d'Emprenedors d´EADA.

Durada del programa: Del novembre de 2017 al setembre del 2018.

En què consiteix?

1. Assignació de col·laboradors de l'escola de negocis EADA per donar suport a l'equip de cada projecte.
  2. Impartició de sessions presencials/semi-presencials/on-line d'assessorament, coordinació i seguiment per desenvolupar el pla d'empresa del projecte.
  3. Avaluació empresarial.
  4. Avaluació acadèmic.
  5. Entrega del Pla d'empresa.
  6. Presentació del Pla d'empresa

Termini d'inscripcions: dijous 2 de novembre de 2017