Investiga

Ajuts al funcionament de grups operatius (projectes pilot)

L'objecte dels ajuts és sufragar les despeses de realització de projectes pilot innovadors, duts a terme pels Grups Operatius de l'Associació Europea per a la Innovació en matèria de productivitat i sostenibilitat agrícoles. Termin 15/11/2017

Beneficiaris

• Als productors agraris i forestals i les seves agrupacions o associacions
  • A les empreses o indústries del sector agroalimentari i forestal i les seves agrupacions o associacions
  • A les cooperatives agràries i les seves associacions o federacions
  • A les comunitats de regants
  • Als artesans alimentaris i els seus gremis

La Universitat entrarà com a subcontractada. Com a mínim, el 20% de la despesa total elegible es destinarà a la contractació del centre tecnològic o d'investigació o la universitat

Despeses Subvencionables:

• Despeses derivades de la contractació tecnològica.
  • Despeses derivades del desenvolupament de prototipus en el marc d'un projecte de cooperació tecnològica.
  • Despeses derivades de realització de proves pilot.
  • Despeses d'adquisició de material fungible de laboratori, animals, vegetals o organismes i matèries primeres utilitzades que es malmetin en la realització del projecte.
  • Despeses de tramitació de la protecció de la propietat intel·lectual del producte i/o procés.
  • Lloguer d'equips, instal·lacions i finques i contractació de serveis necessaris per a la realització del projecte.
  • Despeses de coordinació i dinamització del projecte, en el cas de Grups Operatius de més de dues persones beneficiàries d'acord amb l'apartat 13.4 d'aquest annex.
  • Despeses de consultoria tecnològica i d'assessoria.
  • Despeses de divulgació i comunicació dels resultats del projecte.
  • Despeses de personal propi referides al cost brut total de retribució a temps complet, i quota patronal. En el cas de les pagues extraordinàries, només es pagarà la part proporcional meritada durant les mensualitats objecte de subvenció. En el cas de dedicacions parcials, a les retribucions establertes anteriorment s'aplicarà la reducció corresponent de manera proporcional.

Més informació:http://agricultura.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/20340_grups-operatius_pla-pilot?category=7280fc48-a82c-11e3-a972-000c29052e2c&temesNom=Agricultura%2C%20ramaderia%20i%20pesca

Contacte: valoritzacio@udg.edu