Investiga

Premis Nacionals de Recerca 2017

Les candidatures s'han de presentar telemàticament fins a les 14 hores del dia 16 d'octubre de 2017 (s'ha ampliat el termini de la convocatòria, ja que inicialment finalitzava el passat 29/09/2017).

L'objectiu d'aquesta Convocatòria és fomentar el reconeixement social de la ciència i molt particularment divulgar entre la societat catalana l'activitat científica dels investigadors i investigadores vinculats al nostre país, aspectes que materialitza, entre altres entitats, a través de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Per aquest motiu convoca els següents premis:

- Premi Nacional de Recerca
- Premi Nacional de Recerca al Talent Jove
- Premi Nacional de Comunicació Científica
- Premi Nacional de Mecenatge Científic
- Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I

La presentació de les candidatures es farà a través de la web on es detalla tota la informació per formalitzar la candidatura.

El termini de la presentació de les candidatures finalitza el dia 16 d'octubre de 2017 a les 14 h.

El resultat de la convocatòria es farà públic abans del dia 15 de desembre de 2017.

Més informació

Web premis