Investiga

Meet your partner to accelerate your project in drug discovery

Biocat està buscant projectes de recerca early-stage en desenvolupament de teràpies que estiguin establerts a la BioRegió de Catalunya, per tal d’accelerar-los en el procés de drug discovery.

Biocat posa en contacte aquests projectes amb plataformes, CROs i big pharma nacionals i internacionals (els partners) per a establir un model de col·laboració en recerca, on es comparteixen riscos i beneficis. D’aquesta manera, Biocat contribueix a augmentar el flux de molècules terapèutiques en fases avançades a la BioRegió de Catalunya.

Qui pot participar a ‘Here comes your lead’?

Biocat està buscant projectes d’excel·lència en teràpies que es trobin en fases primerenques del procés de drug discovery (e.g. amb noves dianes o nous hits identificats), i que estiguin interessats a portar aquestes teràpies a les següents etapes: validació de la diana, hit to lead o lead optimization.

Com funciona ‘Here comes your lead’?

Biocat recull els projectes, amb informació no confidencial, i facilita el contacte amb el partners (plataformes, CROs i big pharma nacionals i internacionals), que revisaran les propostes i escolliran les que millor encaixen amb les seves necessitats i interessos per tal de fer una reunió privada. Els projectes també podran escollir el seu partner en aquest viatge. Així, ambdós seleccionen aquells als que volen conèixer amb més profunditat.

Enguany, els partners inclouen:

• Evotec (EU)
  • LifeArc (UK)
  • FutureRX (Israel) - TBC
  • Inkemia IUCT (Mollet)
  • CRG (Barcelona)

Es permet presentar més d'un projecte per institució o investigador principal.

Propera edició:

Here comes your lead 2019

26 d’abril, 2019 | Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona (PRBB)

Al matí els sis partners presentaran els seus models de col·laboració i les seves capacitats. Aquesta serà una sessió oberta per a tothom que desitgi assistir (cal registre previ)

A la tarda tindran lloc les reunions pre-agendades, amb un espai per happy meetings improvisats.

Consulta en aquest enllaç l’agenda preliminar i tota la informació sobre aquesta edició.

Registre

El registre a la primera edició de Here comes your lead ja està OBERTA.

Per presentar un projecte, omple el breu formulari que trobaràs al registre (amb informació no confidencial) abans del 20 de març