Investiga

Ajuts per a projectes arqueològics a l’exterior corresponents a l’any 2017.

El Ministeri d'Educació Cultura i Esport ha convocat ajuts, en règim de concurrència competitiva, per a Projectes Arqueològics a l'exterior corresponents a l'any 2017. El termini de presentació oficial, que troba obert, fins al 31/07/2017. Termini Intern UdG, s'ha de presentar a qualsevol registre de la Registre de la UdG com a màxim el dia 28/07/2017 a les 13 hores.

BENEFICIARIS:

Els directors científics dels projectes arqueològics per als que es sol·liciti l’ajuda deuran posseir del títol de doctor i tenir formalitzada la vinculació estatutària o contractual a la Universitat de Girona. L’IP ha de figurar com a dedicació única en el projecte presentat en aquesta convocatòria.

OBJECTE :

Les ajudes convocades tindran l’objectiu de realitzar els projectes d’investigació i intervenció arqueològica espanyola a l’exterior. Es donarà prioritat aquells projectes d’investigació i intervenció integral que es plantegen en el marc de convenis de cooperació cultural subscrits per l’Estat espanyol amb altres països i que hagin sigut informats prèviament per l’Ambaixada de Espanya en el país en que s’hagi de realitzar el projecte.

El director científic només pot figurar en un únic projecte presentat en aquesta convocatòria.

DOTACIÓ:

L’import de les ajudes concebudes es fixarà a la resolució de concessió. Les ajudes no podran superar els 40.000€ per projecte ni finançar més del 90% de la seva quantitat total o, en el seu cas, de la seva quantitat reformulada.

TERMINI OFICIAL :

El Termini de presentació oficial de les sol·licituds, que es troba oberta i és fins el 31/07/2017.

LLOC I PRESENTACIÓ SOL·LICITUD EN PAPER :

En qualsevol registre de la UdG fins al dia 28/07/2017 a les 13.00 hores.

CÒPIES : Original i una còpia.

DOCUMENTACIÓ DE L’AJUT

web INIA : http://bit.ly/2v1xhSw