Investiga

Convocatòria NEOTEC 2017

S'obre la nova convocatòria NEOTEC 2017 amb l'objectiu d'ajudar a posar en marxa nous projectes empresarials que requereixin l'ús de tecnologies o coneixements, desenvolupats a partir de la recerca. Termini: 20 de septembre de 2017.

Les ajudes del Programa NEOTEC ajuden, mitjançant finançaments, a posar en marxa nous projectes empresarials que requereixin l’ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partir de la recerca, en els quals l’estratègia de negoci es basa en el desenvolupament de tecnologia.

Les ajudes podran destinar-se a projectes empresarials de qualsevol àmbit tecnològic i/o sectorial, no incloent els projectes empresarials en els que es basen primordialment en serveis a tercers, sense desenvolupament de tecnologia pròpia.

El beneficiari ha de ser una petita empresa innovadora, constituïda com a màxim en els darrers 4 anys a la data de presentació de la sol·licitud d’ajuda i de conformitat amb els requisits exposats en la convocatòria.

Dates de la convocatòria:
  • Inici: 6  de juliol de 2017
  • Final: 20 de setembre de 2017, a les 12:00h del migdia.

Presentació de sol·licituds:

La presentació de sol·licituds es realitzarà a través de la seu electrònica del CDTI (https://sede.cdti.gob.es/ )

Principals novetats en la convocatòria:

• Les empreses sol·licitants hauran de comptar amb un capital mínim, o capital social més prima d’emissió o assumpció, de 20.000 euros.
  • L’avaluació constarà d’una fase tal i com s’indica a l’apartat 11º de la convocatòria.
  • Empreses constituïdes com màxim tres anys abans de la data del tancament de la convocatòria.

Pressupost:

Aquesta convocatòria de subvencions té un pressupost màxim de 20.000.000 euros, finançats amb càrrec als fons propis del CDTI.

Per a més informació:

Podeu consultar les bases de la convocatòria 2017 a l’enllaç. Per qualsevol consulta us podreu adreçar a valoritzacio@udg.edu