Investiga

Cerca d'experts en el camp de la salut, ICT per la salut, eHealth, mHealth, biotecnologia i medicina

La Oficina Europea de la CRUE demanen experts en el camp de la ''Salut, ICT per la salut, eHealth, mHealth, biotecnologia i medicina'' pel projecte INNOLABs.

El projecte INNOLABS, finançada per Horizon 2020 i el programa marc EU, te com objectiu desenvolupar, impulsar i  oferir tecnologies relacionades amb mHealth, atenció sanitària personalitzada i envelliment de les poblacions. Fomenten la col·laboració, la transferència de coneixement i les oportunitats entre empreses de diferents països i sectors.

Per aquest motiu seleccionaran més de 100 projectes innovatius per accelerar i donar suport, tant amb finançaments com a través de serveis.

Per la primera convocatòria busquen solucions multisectorials (e)-health, dels quals els projectes presentats es seleccionaràn 25 on s’inclouran en un programa d’acceleració que obtindràn:

• 30.000€ en efectiu.
  • 20.000 € en serveis d’innovació.

Aquesta primera convocatòria obre de l’1 de juny fins al  30 de setembre.

A més a més, INNOLABS ha posat en marxa una convocatòria de cerca d'experts en salut, eHealth, mHealth, ICT per la salut, biotecnologia i medicina.

Per a més informació podeu entrar a l’enllaç i/o contactar amb valoritzacio@udg.edu