Investiga

Premis nacionals d'investigació 2018

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, a través de la Secretaria d'Estat d'Universitats, Investigació, Desenvolupament i Innovació ha publicat la convocatòria 2018 d'aquests cinc premis dotats cadascun amb 30.000 €.

L'objectiu d'aquests premis és reconèixer el mèrit d'aquells investigadors que estiguin realitzant una tasca destacada en camps científics de rellevància internacional i que contribueixin excepcionalment a l'avenç de la ciència, al millor coneixement de l'ésser humà i la seva convivència, a la transferència de la tecnologia i al progrés de la Humanitat.

Modalitats

a) Premi Nacional Blas Cabrera, en l'àrea de Ciències Físiques, dels Materials i de la Terra.

b) Premi Nacional Enrique Moles, en l'àrea de Ciència i Tecnologia Químiques.

c) Premi Nacional Alejandro Malaspina, en l'àrea de Ciències i Tecnologies dels Recursos Naturals.

d) Premi Nacional Julio Rey Pastor, en l'àrea de Matemàtiques i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions.

e) Premi Nacional Juan de la Cierva, en l'àrea de Transferència de Tecnologia.

Beneficiaris

Podran ser candidats en aquesta convocatòria de premis els investigadors amb nacionalitat espanyola la tasca investigadora de la qual, independentment del país on es dugui a terme, constitueixi una contribució eminent al progrés de la ciència i la tecnologia. Els candidats hauran d'estar en actiu en el moment de presentar la seva candidatura desenvolupant una tasca altament significativa dins de la seva especialitat i reconeguda internacionalment. Els candidats no poden haver-se presentat prèviament en aquesta convocatòria.

Les persones candidates podran ser proposades per una de les següents vies:

- Per iniciativa d'una institució (universitats, organismes públics de recerca...)

- Per iniciativa d'un equip de cinc investigadors, a favor de l'investigador que es proposi com a candidat

Formulari de sol·licitud

Bases reguladores i manual de presentació de candidatures

El termini de presentació de candidatures finalitza el pròxim divendres dia 23 de novembre, a les 15.00 hores.