Investiga

Projectes de demostració tecnològica (CDTI)

El CDTI ha obert una convocatòria de finançament de projectes de desenvolupament experimental el seu objectiu sigui la demostració tecnològica en condicions semblants a l'entorn real, amb l'objectiu principal d'aportar noves millores als mateixos (TRL 7). La Universitat podríem anar subcontracts

També es finançaran projectes de desenvolupament experimental el resultat siguin prototips validats i certificats en entorns reals que pugui usar-se comercialment, sempre que la seva obtenció massa costosa per al seu ús exclusiu amb fins de demostració.

Beneficiaris:

Petites i mitjanes empreses (PIMES)

Termini de presentació:

01/09/2018 al 28/12/2018

Característiques de l'ajuda:

Tipus d'interès fix: Euribor a 1 any (2).

Préstec (cobertura financera) de fins al 85% del pressupost aprovat.

Devolució: 7 o 10 anys incloent una carència entre 2 i 3 anys.

Tram no reemborsable del 15%, segons disponibilitat de fons.

Avançament del 35% de l'ajut amb límit de 250.000 euros, sense exigència de garanties addicionals.

L'empresa haurà de finançar almenys el 15% del pressupost del projecte amb recursos propis

Característiques del projecte:

Pressupost mínim finançable: 500.000 euros.

Pressupost màxim finançable: 15.000.000 euros.

Durada: 12 a 36 mesos.

Durant el procés de justificació del projecte, el demostrador no podrà desplaçar-se fora del lloc de desenvolupament del projecte sense haver obtingut l'autorització prèvia del CDTI.

Més informació a: http://www.cdti.es/index.asp?MP=100&MS=880&MN=2&r=1670*939

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu