Anar al contingut (click a Intro)
Tancar
Identificació

BIOCAT organitza la 3a edició de "CRAASH Barcelona", el programa d'acceleració més innovador de l’ecosistema de ciències de la vida i salut de la BioRegió de Catalunya. El programa, de 12 setmanes de durada, té com a pobjectiu donar suport al llançament d'innovacions en l'àmbit mèdic per a la millora de la salut dels pacients. Per a aquest programa, Biocat torna a comptar amb la mentorització de CIMIT (Boston), l'acceleradora de salut amb més experiència del món, i amb el suport d'EIT Health, el principal consorci de salut europeu.

Els beneficis del programa són:

• Programa remot de mentoring de 9 setmanes amb els millors experts.
  • Feedback i mentorizació d'experts d'arreu d'Europa i del CIMIT (Boston)
  • Validació del teu projecte presencialment a Boston i altres ciutats d'Europa
  • Programa gratuït, equity free i amb borsa de fins a 10.000€ per als viatges dels equips

Beneficiaris:

• Centres de recerca, instituts de recerca o universitats de la BioRegió de Catalunya i d’altres ecosistemes europeus, amb tecnologies de la màxima qualitat en healthtech (diagnòstic, dispositius, salut digital, etc.) en estat de desenvolupament TRL 3-4.
  • Empreses que cerquin aplicacions en l'àmbit healthcare per a les seves tecnologies o que vulguin validar el seu model de negoci.

Criteris de selecció: Enllaç.

Data límit d'inscripció: 16/03/2020

Més informació: Enllaç.