Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

El Diari de Girona se’n fa ressò de la recerca sobre joves extutelats que es fa des de l’ERIDIQV

“La UdG analitza la integració social de joves extutelats que ara tenen entre 25 i 35 anys” és el títol de la notícia que surt publicada en l’edició digital del diari.

El Diari de Girona publica en l’edició de dilluns 28 de gener de 2019 una notícia en la qual es fa ressò de la recerca portada a terme per l’Equip de Recerca en Infància, Adolescència, Drets dels Infants i la seva Qualitat de Vida sota la direcció de la Dra. Carme Montserrat.

Aquesta recerca estudia la situació de nois i noies que van estar tutelats per la Generalitat de Catalunya quan eren menors d’edat i que ara tenen entre 25 i 35 anys, i s’emmarca en el projecte Educació per a un futur inclusiu amb oportunitats: reptes per a la inclusió social de joves extutelats que finança la Fundació SM i en el qual participen equips de recerca de diferents universitats de l’estat espanyol.

Trobareu l’enllaç a la notícia a: