Institut de Tecnologia Agroalimentària

Noticies

L’acte d’inici del curs 2018-19 del Màster en Biotecnologia Alimentària tindrà lloc el proper 23 d’octubre a la Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior. Aquest any comptem amb la presència del Dr. Buenaventura Guamis, Catedràtic de Tecnologia dels Aliments a la Universitat Autònoma de Barcelona i President de Ypsicon Advanced Technologies, que impartirà la conferència “Del laboratorio al mercado. Experiencia del CIRTTA-UAB en investigación y transferencia sobre leche y productos lácteos”. Durant la jornada també es farà el lliurament de diplomes als estudiants de la 12ena promoció dels estudis de Màster.

Programa
17.00h Inauguració a càrrec del Dr.RobertMartí, Delegat del Rectorperals Màsters Internacionals, i de la Dra.M.Àngels Pèlach,Directora de l’Escola Politècnica Superior de la UdG
17.30h Conferència“a càrrec del Dr. Buenaventura Guamis
18.30h Acte de lliurament de diplomes