Grup de Recerca en Polítiques, Programes i Serveis Educatius i Socioculturals

El 19 d'abril es van realitzar les 1eres Jornades de l'Institut de Recerca Educativa (IRE) a Bordils, que neixen amb una doble finalitat.

En primer lloc, celebrar i commemorar el 10è aniversari de l'Institut (2008-2018). En aquest sentit , es va aprofitar per presentar el llibre col·lectiu "La comprensió, millora i transformació de la pràctica educativa: 10 anys de l'Institut de Recerca Educativa de la Universitat de Girona".

En segon lloc, tenir un coneixement compartit més directe de les línies de recerca i projectes dels grups de recerca que conformen l'IRE. Aspecte que ha de facilitar l'establiment potencial de futures aliances i col·laboracions, així com la millora de la cohesió interna dels membres i grups que conformen l'IRE.