Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Grup de Recerca en Ciència Política

Seminari Permanent de Ciència Política

Activitat continuada

El Seminari Permanent en Ciència Política es tracta d’una activitat continuada, en què es realitzen diverses activitats en format seminari, conferència o jornada amb la participació de diversos experts en branques vinculades a la Ciència Política.

SEMINARI PERMANENT Curs 2018/19 - Segon Semestre

Seminari Permanent - Ciència Política - primavera 2019

Seminari Permanent 2018/19 - Primer semestre

Amb la participació de:

• 27/setembre 16 h. aula 1B
    LA REALITAT POLÍTICA CUBANA MÈS ENLLÁ DELS MEDIS |  Daniel Rodríguez (Sociòleg)
  • 11/octubre 16.30 h. aula 3A
    SITUACIÓ POLÍTICA ARGENTINA | Guillermo di Mena (assessor polític)
  • 15/novembre 16.30 h. aula 3A
    MOBILITZACIONS PER LA DEFENSA DEL TERRITORI A LES COMARQUES GIRONINES | Sergi Nuss Girona (UdG)
  • 8/novembre 14 a 16 h. aula Seminari 1
    PROCESSOS DE PAU. COMPARACIÓ DE CASOS D’AMÈRICA, ÀSIA I ÀFRICA | Jordi Urgell (UAB)
  • 19/novembre 16 h. aula 3D
    LA POLÍTICA ALS PAÏSOS BÀLTICS | Sima Rakutiene (U. Vytautas Magnus, Lituània)
  • 26/octubre 18 h. aula 1A
    NOVES TECNOLOGIES, PARTITS POLÍTICS I DEMOCRÀCIA | Oscar Barberà (U. de València)
  • 19/novembre 17 h. aula 5A
    EMPRESES TRASNACIONALS I DRETS HUMANS | Adoración Guamán (U. de València)
  • 26/novembre 16 h. aula 3D
    POPULISME | Barry Cannon (Maynooth University, Irlanda)
  • 12/desembre 15.30 h. aula 1C
    THOMAS HOBBES. LA FUNDACIÓ DE L’ESTAT MODERN | Josep Montserrat (UB)

SEMINARI PERMANENT SEGON SEMESTRE 2017-2018 (2)

Seminari permanent Ciència Política abril-maig 2018
  • Manuel Alcantara (U. de Salamanca)
  • Rodrigo Rodrigues-Silveira (U. de Salamanca)
  • Jorg Zimmer (U. de Girona)
  • Máriam Martínez-Bascuñán (U. Autónoma de Madrid)
  • Armando Chaguaceda  (U. de Guanajuato, Mèxic)
  • Alexandra Lizbona (U. de la República, Uruguay)
  • Joan Vergés (U. de Girona)

Seminari Permanent en Ciència Política - Segon Semestre curs 2017-18 (1)

Seminari Permanent Curs 2017/18 - Primer semestre

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.