Facultat de Turisme

Informació matrícula per a estudiants de 1r curs 2019/20. |Grau en Publicitat i Relacions Públiques|

El dimarts 16 de juliol es realitzarà la sessió informativa i de matrícula per a estudiants de primer curs del 2019 - 2020 del Grau en Publicitat i Relacions Públiques.

INFORMACIÓ GENERAL SOBRE EL PROCÉS DE MATRÍCULA I SESSIONS INFORMATIVES DEL GRAU EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES

• Sessions informatives matrícula

1ra preferència:

Data: 16 de juliol

Hora: 9:30h

Lloc: Aula A1 (1r pis Facultat de Turisme)

2na preferència:

Data: 26 de juliol

Hora: 10:30h

Lloc: Aula A2 (1r pis Facultat de Turisme)

Assignació de setembre:

Data: 27 de setembre

Hora: 9:45h

Lloc: Sala de Graus (Facultat de Turisme)

• Horari de matrícula

Data: 16 de juliol (1ra preferència) i 26 de juliol (2na assignació)

Hora: després de les sessions informatives

Lloc: aula informàtica (3r pis Facultat de Turisme)

Altres dies: 17 i 18 juliol (1ra preferència) i 29 de juliol (2na assignació) de 10:00h a 13:00h a Secretaria Acadèmica (1r pis Facultat de Turisme)

Documentació necessària per a la matriculació

Informació sobre el procés de matriculació, documentació necessària per a la matrícula, descarregueu el document .

IMPORTANT! Si no podeu assistir el dia de la matrícula, heu de portar signada l’autorització de la persona que realitzarà la matrícula en el vostre lloc. Accediu al document d'autorització.