Facultat de Turisme

Jornada Portes Obertes Famílies 2019

El dissabte 18 de maig la Universitat de Girona organitza la Jornada de Portes Obertes per a les famílies.

El dissabte 18 de maig, la Facultat de Turisme obrirà les portes del seu centre per rebre els estudiants amb les seves famílies i oferir-los sessions informatives sobre el Grau en Turisme i el Grau en Publicitat i Relacions Públiques.

Els estudiants podran obtenir tota la informació necessària sobre els graus a partir de les sessions informatives que seran impartides pels coordinadors de cada grau. A més a més, un cop finalitza les sessions, els estudiants podran fer una visita guiada per les instal·lacions del centre, acompanyats per becaris estudiants de cada grau en qüestió, que podran oferir-los una atenció més personalitzada per acabar de resoldre els dubtes en qüestió.

• 10:30 a 11:30h: Benvinguda i sessió informativa del Grau en Turisme a la Sala de Graus de la Facultat de Turisme
  • 10:30 a 11:30h: Benvinguda i sessió informativa del Grau en Publicitat i Relacions Públiques a la Facultat de Turisme
  • 11:30 a 12:00h: Visita guiada per les instal·lacions de la Facultat de Turisme i la Biblioteca del Barri Vell

Per a més informació, accediu a https://www.udg.edu/ca/futurs-estudiants/jpo o envieu un correu electrònic a deg.fturisme@udg.edu.