Facultat de Turisme

Els estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques presenten els espots de la Creu Roja

La Creu Roja emprarà 7 espots realitzats per a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la UdG per a fer la campanya de promoció del seu Programa “Sempre acompanyats”.

El passat 29 de maig, a la Sala de Graus de l’Edifici de Sant Domènec, al campus del Barri vell de la UdG, els alumnes de 2n curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques van presentar els seus vídeos tot indicant quin valor hi podien associar. Un tret molt important dels vídeos és que els protagonistes no són actors professionals, sinó que són els avis que formen part del programa ‘Sempre Acompanyats’. La majoria d’aquests protagonistes han acompanyat als alumnes en les seves presentacions i en l’esmorzar posterior que la Facultat de Turisme ha ofert a tots els assistents.

Els estudiants han destacat algunes de les característiques principals de les seves produccions  explicant què han après del treball dut a terme i han agraït la col·laboració dels avis en els espots. N’hi ha que han fet la seva realització intentant trencar estereotips, d’altres insistint en el record i la felicitat, algun parlava de la  interrelació generacional i altres sobre com l’entorn social, el barri o el comerç de proximitat poden fer la vida més amable als nostres grans. Ha estat especialment emotiu l’espot que criticava com les famílies, adduint un excés de feina, ni tan sols s’acosten als “seus avis” el dia de l’aniversari.

Tots els vídeos han estat fets com a projecte docent de l’assignatura Tècniques de Producció Audiovisual II, dirigida pels professors Delfí Roca i Aïda Fuentes. L’any passat es va començar a treballar amb la Creu Roja en aquest projecte que ha acabat materialitzat en un conveni de col·laboració permanent entre la UdG i aquesta entitat.