Facultat de Lletres

Sessions de formació per ajudar en l’exposició dels TFG, PFG o TFM

des de l’Associació de Debat UdG s'organitzen sessions per tal d’ajudar als estudiants de final de carrera a l’hora de realitzar la seva exposició de treball final.

Les formacions per ajudar en l’exposició dels TFG, PFG o TFM es durà a terme els següents dies:

Campus Centre - 26 de maig 10:30-13h

Campus Barri Vell- 8 de juny 15:30-18h

Campus Montilivi - 15 de juny 15:30-18h

Aquest any tornem a tirar endavant una formació per a cada campus per tal de millorar la disponibilitat dels estudiants per participar-hi.

Adjuntem el cartell de les formacions d'aquest any en PDF. A més, a continuació hi trobareu informació bàsica de les formacions:

Les formacions seran dues a terme per membres de la nostra associació i tindrà la següent estructura:

Bloc 1 (30-45 minuts)

- Introducció

- Aspectes verbal, no verbals i paraverbals

- Material de suport a l'exposició

- Aspectes formals

- Estructuració del discurs

Bloc 2 (1h45m-2h)

- Toca practicar! Activitats dinàmiques

Aqui trobareu el formulari per fer la inscripció!

Associació de Debat

Universitat de Girona