Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials

Joc de simulació de negocis ONService

Des del 14 de febrer al 28 de març, l’empresa WinToWin Partners va oferir als estudiants del Grau de Comptabilitat i Finances de la Facultat la possibilitat de participar en el joc de simulació de negocis ONService.

Els equips participants del ONService van treballar a través d’una plataforma web, per la qual cosa la presencialitat a l’aula va ser de tres sessions.

Els simuladors de l’empresa WinToWin Partners es fan servir en programes de formació de directius i de gestió de talent d’empreses com: Abertis, Accenture, CaixaBank, Endesa, GasNatural Fenosa, Maxam, NH Hoteles, PwC, Red.es, Sanitas, Telefónica i T-Systems entre d’altres.

També els fan servir les principals universitats i escoles de negoci del món com ara la London School of Economics o Wharton i a nivell nacional: IESE, Instituto de Empresa, Ostelea, UAB, UCM, UCLM, UEX, UGR, UHU, ULPGC, UNED, Universidad de La Rioja, Universidad de Navarra, UOC, URiV i Vatel entre d’altres.

L’equip guanyador va ser:

NEREA MANRESA FERNÁNDEZ

LAURA MARTÍNEZ MANZANEDA