Escola Politècnica Superior

Ajuts del Patronat - Promoció de l'activitat universitària - Convocatòria 2019

Els ajuts són per activitats de projecció impulsades des de la Politècnica fins a un màximde 2.500€, el termini de sol.licitud finalitza el 30 d'abril

Ajuts del Patronat - Promoció de l'activitat universitària - Convocatòria 2019

El Patronat Politècnica disposa cada any en el seu pressupost d’una partida destinada a Ajuts orientats a la Promoció de l’Activitat Universitària (APAU).

La finalitat és atorgar ajuts per a activitats de projecció impulsades des de la Politècnica que es desenvolupin durant l’any, que no siguin de caràcter intern i que, per tant, comportin una col•laboració amb la societat o una incidència especial sobre aquesta.

Es tracta d’ajuts orientats específicament al personal acadèmic adscrit a la Politècnica i on es valoraran preferentment aquelles accions dins de l’àmbit de les comarques gironines.

Per a més informació o per accedir als documents de sol·licitud: