Escola Politècnica Superior

L'arquitectura portuguesa enceta el curs acadèmic amb el taller "Caminhar e Medir"

Els alumnes del Grau en estudis d'arquitectura de l'EPS han començat el curs dedicant una setmana completa al "Taller d'arquitectura" a càrrec de l'arquitecte portuguès Paula David.

El reconegut arquitecte portuguès Paulo David ha impartit durant la segona setmana d'aquest mes de setembre un taller d'arquitectura a l'Escola Politècnica Superior, en el que hi han participat els estudiants de tercer i quart curs d'arquitectura, juntament amb els professors Josep Camps i Josep Fuses. El workshop amb el  títol:  “Caminhar e Medir”  va consistí en una lectura geogràfica de la ciutat de Girona per entendre la seva particular temporalitat.

Paulo David és un arquitecte amb obra a Madeira i Portugal, àmpliament publicada. Va ser Alvar Aalto Medal, l'any 2012 i ha impartit classes a diverses universitats europees i americanes. Actualment és professor de projectes al Politècnic de Milà.

La correcció final dels treballs es va celebrar la tarda del  dissabte 15 a l'aula magna de la UdG, al convent de Sant Domènec.

Els treballs estaran exposats durant el primer quadrimestre  al passadís de l´edifici P3 de la EPS.