Escola Politècnica Superior

Presentació d'una tècnica innovadora mundialment: Producció d'arròs per degoteig.

Miquel Duran Ros del Grup de Recerca d’Enginyeria i Gestió del Reg va presentar una pràctica innovadora en la producció de l'arròs a la Università degli Studi di Milano.

El passat 22 d'octubre a la Università degli studi di Milano i en el marc del projecte europeu Towards a sustainable water use in Mediterranean rice-based agro-ecosystems  (MEDWATERICE), finançat dins del programa PRIMA (Partnership for Research and Innovation in the Mediterranean Area) de la Unió Europea, que el Grup de Recerca d’Enginyeria i Gestió del Reg  té concedit juntament amb altres universitats i centres de recerca italians, portuguesos, egipcis i espanyols, el Dr. Miquel Duran Ros va realitzar una estada per a compartir informació i coneixement a la Università degli Studi di Milano, a Milà (Itàlia).

El Dr. Duran va donar a conèixer les activitats de recerca que està portant a terme el grup de recerca de la UdG, l’investigador va realitzar un seminari als estudiants del Programa de Doctorat en Agricultura, Medi Ambient i Bioenergia de la Università degli Studi di Milano. La part que més interès va despertar va ser la referida a les experiències de producció d’arròs amb reg per degoteig enterrat, la qual és una pràctica innovadora a nivell mundial i en la que el grup de recerca de la UdG hi està treballant des de fa uns anys.