Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar
Identificació

Escola Politècnica Superior

El Patronat Politècnica consolida els Premis Talent amb la col·laboració de Caixabank

L’objectiu és atraure talent a la Politècnica i reconèixer els estudiants preuniversitaris amb millor currículum. S’ofereixen 12 premis, un per cada grau vigent a la Politècnica, consistents en l’aportació econòmica equivalent al primer any de matrícula

La Fundació “la Caixa” ha mostrat el seu suport, a través de CaixaBank, al Patronat de la Politècnica de Girona per consolidar els Premis Talent, que reconeixen i premien els futurs estudiants de la Politècnica amb el pagament dels costos del primer any de matrícula.

A aquest efecte, el Patronat de la Politècnica de Girona ha rebut una col·laboració de la Fundació “la Caixa” de 25.000 euros, canalitzada a través de l’Acció Social de CaixaBank.

Un dels objectius dels Premis Talent Fundació “la Caixa”-Patronat Politècnica és el d’atraure talent a l’Escola Politècnica Superior de Girona. Així, aquests guardons reconeixen i premien els futurs estudiants de la Politècnica amb millor currículum acadèmic en el seu accés a la Universitat.

L’objectiu d’ambdues entitats és que el talent es quedi a la UdG, i per tant, estigui a l’abast de les empreses del territori. Els Premis Talent consten de 12 guardons, un per a cada grau vigent a la Politècnica, i la col·laboració amb la Fundació “la Caixa” i CaixaBank permetrà també dur a terme la promoció prevista en instituts de la zona durant el saló de l’ensenyament.

El president del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, Jaume Juher; i el director territorial de Catalunya de CaixaBank, Jaume Masana, han renovat avui a l’Escola Politècnica UdG l’acord, per la realització dels Premis Talent 2020, consolidant així el projecte conjunt que arriba ja a la quarta edició. Enguany, en el proper curs, la primera fornada dels Premis talent ja s’incorporarà al món laboral o acadèmic.

Els premiats d’enguany són:

Grau Cognoms Nom Centre origen
GETI-ADE FONT GINJAUME IU INST.CELRÀ