Departament d'Història i d'Història de l'Art

Convocatòria 13/2018 Programa Serra Húnter

Convocatòria: 13/2018 Programa Serra Hunter. Categoria: Professor Lector. Unitat d'adscripció: Departament d'Història i Història de l'Art. Àmbit docent: Turisme.

Unitat d'adscripció

Departament d'Història i Història de l'Art

Àmbit docent:  Turisme

Perfil de recerca: Les persones candidates hauran de tenir una visió transversal del turisme aplicat a la Història i Història de l’Art, en particular la cultura i el patrimoni; tant tangible (museus, monuments, equipaments culturals) com intangible (gastronomia, religió, manifestacions populars). Es busca especialment un perfil amb un bon coneixement del context turístic i cultural català i amb capacitat d’internacionalització i participació en projectes europeus vinculats a aquest àmbit; així com en projectes de transferència i formació continuada.

Matèries a impartir: Les persones candidates seleccionades hauran d'ensenyar en una àmplia gamma de cursos corresponents a l'àmbit de Creació d’itineraris i viatges combinats, Anàlisi Cultural Turístic, Mètodes i tècniques per la Recerca; Patrimoni culinari; Gestió Turística del Patrimoni i Llocs Patrimoni de la Humanitat.

Idiomes: Capacitat per impartir docència en català, castellà i anglès.

Unidad de adscripción

Departamento de Historia e Historia del Arte

Ámbito docente: Turismo

Perfil de investigación: visión transversal del turismo aplicado a la historia e historia del arte, en particular a la cultura y el patrimonio; tanto tangible (museos, monumentos, equipamientos culturales) como intangible (gastronomía, religión, manifestaciones populares). Se busca especialmente un perfil con un buen conocimiento del contexto turístico y cultural catalán y con capacidad de internacionalización y participación en proyectos europeos vinculados a este ámbito; así como en proyectos de transferencia y formación aplicada al sector.

Materias a impartir: La personas seleccionadas tendran que impartir docencia en una àmplia gama de cursos: Creación de itinerarios y viajes combinados, Análisis Cultural Turístico, Métodos y técnicas para la Investigación; Patrimonio culinario; Gestión Turística del Patrimonio y Sitios Patrimonio de la Humanidad.

Idiomas: Capacidad para impartir docencia en catalán, castellano e inglés.

DEPARTMENT : HISTORY AND HISTORY OF ART

Teaching area: Tourism

Research profile: transversal view of tourism applied to history and art, specially focusing in culture and heritage including both tangible (museums, monuments, cultural facilities) and intangible (gastronomy, religion, popular manifestations) heritage. A profile with a good knowledge of the Catalan context in tourism and culture is required but also with internationalization capacity, mainly in the participation in European Projects and networks. In addition, transfer activities and training applied to the tourism professional sector.

Subjects that could be taught: Creation of itineraries and packages, Cultural Tourism Analysis, Research methods and techniques; Culinary heritage; Tourism Management of Heritage and World Heritage Sites.

Languages: Capacity to teach in Catalan, Spanish and English.