Departament de Geografia

Sandra Ricart, reconeguda al Campionat Mundial de Ciències de la Terra 2018

La Doctora Sandra Ricart, exestudiant de la Universitat de Girona, entre els 500 experts i expertes més influents del món en ciències aplicades. de l'any 2018.

El passat 22 de Novembre, la investigadora Sandra Ricart, exestudiant del grau en Geografia a la Universitat de Girona i actualment fomant part del grup d'investigació Aigua i Territori, de l'Institut Interuniversitari de Geografia de la Universitat d'Alacant, va ser reconeguda al Campionat Mundial de Ciències de la Terra (Riego) del 2018. L'Agència Internacional d'Estàndards i Qualificacions ha premiat a l'investigador postdoctoral Juan de la Cierva el paper vital en la millora per al coneixement científic en la gestió i governança de la irrigació, així com pe rl'estudi sobre la capacita d'adaptació d'aquests sistemes hidrosocials en els impactes sobre el canvi climàtic. El seu article "La gestión del agua y la gobernanza de la irrigación en el antropoceno: pasar de las soluciones físicas a la participación social", publicat al Diario de Geografía, Medio Ambiente y Ciencias de la Tierra Internacional, és el guanyador entre 5.983 nominacions de 87 països per el seu caràcter innovador i la seva capacitat per a generar nous coneixements.

Amb aquesta distinció, IASR reconeix la Doctora Sandra Ricart entre els 500 experts i expertes més influents del món en Ciències aplicades per l'any 2018. L'enhorabona Sandra!