Departament de Geografia

III Jornades de Meteorologia, Aigua i Canvi climàtic: 26 abril i 22 de maig

l'Ajuntament de Figueres us convida a les III Jornades de Meteorologia, Aigua i Canvi climàtic, que se celebren entre els dies 26 d'abril i 22 de maig a Figueres.

El programa d'activitats de les Jornades inclou l'exposició: Després de la tempesta, arriba la calma. Es tracta d'una exposició dedicada a l'observació meteorològica a través de la fotografia. Es posa en valor la figura de l'observador meteorològic a partir de la persona d'en Ferran Pou, es mostren imatges de variabilitat i  contrastos meteorològics que es poden observar a l'àrea mediterrània, i també imatges de la tramuntana i de senyals i canvis de temps que es poden observar mirant al cel. Gran
part del contingut de l'exposició prové de les fotografies que vosaltres heu presentat al llarg de les quatre edicions que s'han celebrat del Concurs Fotogràfic Ferran Pou de Meteorologia.

El lloc on s'impartiran les xerrades i on es podrà visitar l'exposició ésl a Casa Empordà (Plaça Escorxador, 2) de Figueres.

Pels 2 tallers (un de fotografia i meteorologia, i un altre per aprendre a fer d'home o dona del temps) i la sortida a l'Albera cal inscripció prèviaenviant un correu electrònic a mambient@figueres.org<mailto:mambient@figueres.org>.

Trobareu més informació de les Jornades a:
www.figueres.org/jornadesmeteo<http://www.figueres.org/jornadesmeteo>

L'EXPOSICIÓ I LES JORNADES S'INAUGUREN AQUEST DIMECRES 25 D'ABRIL, A LES
19:30H A LA CASA EMPORDÀ.

Programa