Departament de Geografia

Pot interesar-te conèixer l'AGE

Pot interesar-te conèixer l'AGE (Asociación de Geógrafos Españoles)

La Asociación de Geógrafos Españoles és una agrupació de professionals de la geografia que tenen l'objectiu principal de fomentar i desenvolupar la ciència geogràfica espanyola i les seves aplicacions, i fer difussió dels coneixements geogràfics en la societat.

Constituïa l'any 1975 durant la celebració del IV Congres Nacional de Geografia. Des de llavors, la seva actuació ha estat centrada en promoure reunions científiques, coordinar l'actuació de la geografia espanyola davant la societat i col·laborar amb altres associacions geogràfiques tant nacionals com internacionals.

Actualment agrupa unes 1.000 persones vinculades a la Geografia a través sobre tot de la docencia, la investigació i l'exercici lliure de la professió de geògraf. Entre les seves activitats destaca la celebració cada os anys dels Congresos de Geógrafos Españoles, dels quals son seu els departaments de Geografia de les universitats espanyoles. Organitzen jornades de difussió de la geografia amb l'objectiu de donar a conèixer les seves propostes en qüestions de l'actualitat.

Si voleu saber-ne més consulteu la seva pàgina web a través del següent enllaç: