Departament de Ciències Ambientals

Jornada de camp “Alternatives de gestió de bosc cremat”

El proper divendres 10 de Maig es celebrarà a Blanes una jornada divulgativa sobre “Alternatives de gestió de bosc cremat” organitzada per membres del Dept. de Ciències Ambientals de la UdG

Aquesta serà una jornada demostrativa sobre el terreny per compartir l’avançament i els primers resultats del projecte destinat a avaluar quines són les millors pràctiques de gestió del bosc cremat per garantir la conservació de l’ecosistema i la biodiversitat. Es mostrarà el resultat dels tractaments forestals (no intervenció, tala sostenible i tala convencional) aplicats a parcel·les experimentals de bosc cremat. S’explicaran els mètodes i resultats inicials de l’estudi d’indicadors ecològics que permeten comparar la recuperació de la biodiversitat i l’ecosistema entre els tractaments efectuats.

Detalls: https://ruralcat.gencat.cat/c/document_library/get_file?uuid=4e3f6c9e-e370-4bc9-95d5-bfe9216ec6b0&groupId=20181

La jornada és gratuïta, es pot inscriure a través de RuralCat:  ruralcat.gencat.cat/inscripcionspatt

Per qualsevol consulta podeu contactar amb Alba Serrat

(Tel.: 972 418 269 - A/e: alba.serrat@udg.edu)