Càtedra de Responsabilitat Social Universitària

La directora de la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la UdG,  M. Rosa Terradellas,  i la Coordinadora  de la Federació Catalana de Voluntariat Social a les comarques de Girona,  Maria Mercè Roca, us conviden a la 7a. Tertúlia Social-Sopar al Restaurant La Rosaleda-Jardí Degustació, situat als Jardins de la Devesa de Girona, el proper dijous 7 de novembre de 2019 a les 19.30 h, per tractar sobre:

L’estigma dels trastorns mentals

Participaran com a ponents-convidats el Sr. Claudi Camps, director assistencial de la Xarxa de Salut Mental i Addiccions de l’IAS, i el Sr. Hugo Rovira de Saralegui, fundador i director de La Foixarda. Presentarà l’acte la Sra. Carme Martínez, directora de ràdio Girona i Cadena SER.

El preu del sopar és de 10€. Caldrà fer-lo efectiu en el mateix sopar. Com que l’aforament és limitat, us agraïm que confirmeu la vostra assistència fent la vostra inscripció al següent formulari: