Anar al contingut (clic a Intro)
Tancar
Identificació

Càtedra d'Esport i Educació Física - Centre d'Estudis Olímpics de la Universitat de Girona

Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva

La Càtedra d’Esport i Educació Física - Centre d’Estudis Olímpics de la Universitat de Girona organitza, amb caràcter bianual i des de l’any 2009, el Seminari Internacional de Tàctica i Tècnica Esportiva.

El Seminari va destinat a investigadors pre-doctorals i post-doctorals, a estudiants i a professionals de l’esport. Si bé té un enfocament exclusivament científic i acadèmic, el Seminari intenta unir les diferents perspectives derivades de la investigació amb les sorgides de la pràctica professional d’alta qualitat. En aquest sentit, és un Seminari amb caràcter simultàniament científic i professional.

En les sis passades edicions, els respectius seminaris van tenir com objecte d’estudi i discussió temàtiques d’especial interès científic i per a l’entrenament esportiu:

• La tàctica esportiva i la presa de decisions (2009)
  • La tàctica individual en els esports d’equip (2011)
  • L’aprenentatge de l’acció tàctica (2013)
  • La tàctica col·lectiva i els sistemes de joc (2015)
  • L'acció tècnica esportiva i el seu entrenament (2017)
  • Noves tendències en el desenvolupament del talent esportiu (2019)

Per més informació: