Campus Comunicació Cultural i Corporativa

La Universitat de Girona (UdG) ha presentat el Clúster de Recerca del Campus de la Comunicació Cultural i Corporativa. Va ser el passat dimecres 18 de novembre al Parc Científic i Tecnològic de la UdG. La presentació va ser a càrrec del Vicerector de Planificació, Innovació i Empresa, Dr. Ramon Moreno, i el Director Científic del Campus i Vicedegà de la Facultat de Turisme, Dr. Lluís Costa.

El Clúster de Recerca és un pilar fonamental del Campus ja que aglutina el conjunt d’interessos i experteses internes en l’àmbit de la comunicació i permet afrontar les demandes del sector econòmic de forma conjunta i transversal. El Campus de la Comunicació forma part del programa de campus sectorials de la UdG i s’afegeix als que ja existeixen de turisme i d’aigua. En l’acte de presentació es van explicar els objectius, els àmbits d’especialització i les oportunitats del Campus, així com les principals estructures que el conformaran.

El Campus Comunicació Cultural i Corporativa de la UdG, impulsat pel Vicerectorat de Planificació, Innovació i Empresa i dirigit pel Dr. Costa, constitueix una plataforma de relació amb les institucions i empreses del sector socioeconòmic i una oportunitat per a l’especialització de la recerca acadèmica en l’àmbit de la comunicació. L’objectiu és treballar en l’àmbit de les estratègies comunicatives, la transferència informació, la rendició de comptes i la responsabilitat social corporativa.