Recull de notícies

Cerca de notícies

Recull de notícies

01/10/2010
La Universitat de Girona ha acollit avui la presentació del Pol de Recerca i Ensenyament Superior Pirineus Mediterrani
Prem aquesta imatge per enllaçar amb la retransmissió en directe

La Sala de Graus de la Facultat de Lletres ha estat avui l'escenari de la presentació del Pol de Recerca i Ensenyament Superior Pirineus Mediterrani (PRES PM) que pretén crear un espai transfronterer de formació i recerca. Aquesta presentació s'ha retransmès en directe per internet i s'ha pogut seguir per Twitter, hashtag #udgprpm.

El PRES PM, que pretén crear un espai transfronterer de formació i transferència de coneixement únic i inèdit en el marc de l'euroregió pirineu-mediterrània, és un projecte impulsat per les universitats de Girona, Perpinyà, Lleida, Illes Balears i Pierre et Marie Curie- París VI, a través de l'Observatori Oceanogràfic de Banyuls de la Marenda.

La presentació ha comptat la presència dels màxims responsables de les institucions que impulsen el projecte - Anna M. Geli (rectora de la UdG), Joan Viñas (rector de la UdL), Montserrat Casas (rectora de la UIB), Jean Benkhelil (rector de la UPDV) i Philippe Lebaron (director de l'Observatori Oceanogràfic de Banyuls de la Marenda)- ; així com amb Christian Bourquin, president del Consell General dels Pirineus Orientals, i Enric Vilert, president de la Diputació de Girona.

Aquesta presentació s'ha retransmès en directe per internet a través del canal UdG a Netvibes (http://www.netvibes.com/canaludg) i s''ha amplificat via Twitter amb el hashtag #udgprpm.